I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 31 December 2011

# Apa itu C . I . N . T . A ??#

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,,haaaaa,,ape kabar sume orang,,??sehad-2 belake ker,,??huhu,,Zainal harap sume orang sehad di samping keluarge yang tersayang..

Ok,,untuk post kali niy Zainal nak bicara tentang CINTA,,ahaaaa,,''ehh,,kau penah bercinte ke,,??dengan sape ea,,??'' ,, "aq sayang gf/bf aq jer,,bb aq cinte kn dye,,huhu" ,, macam-2 orang cakap pasal cinte,,ape maksud cinte tu,,?? haaa,,di sebabkan ramai orang yang telah tersalah tafsir ape maksud CINTA tu lhaa menyebabkan hubungan antare lelaki dan perempuan sudah tidak dapat di kawal lagi,,ad jugak yang sanggup menggadaikan maruah mereka demi menunjukkan kesetiaan terhadap CINTA tuu,,haaaihhh,,ape nk jadik ngan bangse kite sekarang niy,,huhu,,hmmmm,,banyak-2 laa insaf,,bala x turun kat hampe jer,,sume orang kene,,huhu..

CINTA sebenarnye adalah satu perasaan yang di anugerahkan oleh ALLAH kepada manusia,,oleh itu,,setiap makhluk yang bergelar manusia pasti akan merasakan kehadiran cinte tu,,tapi,,bergantung kepada manusia itu sendiri sama ada nak menjage kesucian cinta itu dengan baek atau pon sebaliknye,,hmmm..oleh itu fikir-2 kan lah wahai anak adam,,tapi,,ade orang kate bahawa cinta ini x akan kekal lame,,betul ke,,??tapi ade orang cakap gak yang cinta kepada ALLAH akan kekal selame nye..

Ok lhaa,,sampai di sini saje yang boleh Zainal coretkan,,(lebih-2 satgi x der modal lak kan,,haha) ,,bagi sesiape yang sedang di lamun CINTA,,harap-2 jage lah kesucian cinte tu,,ok,,sebelum Zainal akhiri,,engat lah bahawa  
"Cinta ilahi kekal abadi"

Wassalam..

No comments:

Post a Comment